Możliwość odnajdywania błędów oraz dokładny opis uszkodzeń za pomocą
diagnostyki komputerowej dał nam trafną i szybką diagnozę. A co za tym idzie obniżenie czasu oraz kosztu naprawy. Od 2003 roku w standardzie są zamontowane
gniazda OBD. Dzięki monitorowanej przez czujniki strukturze silnika i każdego jego podzespołu mamy możliwość wykonać
dokładną diagnostykę silnika i pozostałych elementów. Najczęściej ma zastosowanie w:
- diagnostyce silnika
, - dokonywaniu korekty czasu wtrysku
, - ocenie prędkości obrotowej silnika
, - weryfikacji pracy zapłonu
, - sprawdzeniu parametrów pojazdu
, - sprawdzaniu czujników i przekaźników
, - weryfikacji obwodów wykonawczych
, - odczytywaniu kodów błędów
, - do aktualizacji
, - kasowania inspekcji
, - kasowaniu błędów
- i wielu innych
.
Przeprowadzamy diagnostykę komputerową jednakże najczęściej trafiają do nas: Subaru, Mazda, BMW, Audi, Hyundai, Dacia, Smart, Isuzu, Volvo, Peugeot, Tata, Seat, Ssangyong, Mitsubishi, Renault.